Content protected by Whocopied.me

Handelsbetingelser hos Party In A Box

De betingelser du finder herunder, gælder for alle køb hos

Party In A Box
Grønnegade 91, 3. tv
8000 Aarhus C
CVR-nr.: 38613286

Ordrebekræftelse

Når du har sammensat din helt egen unikke festbox og gennemført din ordre, vil du modtage en automatisk genereret ordrebekræftelse.
Jeg gør opmærksom på, at denne ordrebekræftelse kun er en bekræftelse på, at jeg har modtaget din ordre. Ordrebekræftelsen er ikke bindende for Party in a box, da jeg har behov for at tjekke mits lager og sikre mig, at jeg kan levere de varer du ønsker til din fest.

Så snart jeg har godkendt din ordre, og din box er afsendt, vil du modtage en endelig kvittering for dit køb, samt informationer om forsendelsen. Og herfra er der kun tilbage at vente på din box.

Priser

Alle priser er oplyst inklusive alle afgifter og moms. Prisen på din box bliver fastlåst på bestillingsdatoen. Herefter kan der ikke opleves udsving i prisen.
Der tager forbehold for åbenlyse fejl i prissætningen på hjemmesiden.

Du kan betale med kreditkort (Visa, Dankort, MasterCard, Maestro) ViaBill eller MobilePay. Pengene bliver ikke trukket fra din konto, før boxen har forladt mit lager.

Levering og fragtomkostninger

Jeg gør alt hvad jeg kan, for at sende din box afsted fra mit lager indenfor 7 hverdage. Jeg konktakter dig, hvis din box mod forventning skulle blive forsinket.

Når du bestiller en box hos Party In A Box, får du gratis levering i Danmark. Dette gælder dog ikke Grønland og Færøerne.

Når din box er afsendt fra mit lager, vil du modtage et forsendelsesnummer, hvor du kan følge boxen helt frem til det aftalte leverings sted, og forberede dig på at festen nærmer sig.

Hvis du ved en fejl har skrevet forkert adresse, som er skyld i at pakken kommer retur til mig, forpligter du dig til at betale for en eventuel genforsendelse.

Jeg benytter mig hovedsageligt af GLS og Bring, og bestræber mig på, at du har modtaget din box senest 3 dage efter afsendelse fra mit lager.

Fortrydelsesret

Fra det tidspunkt du modtager din box, har du 14 dages fortrydelsesret.
Jeg gør opmærksom på, at din box udgør én samlet vare, og da prisen er for den samlede box, er det kun muligt at returnere hele boxen med fuldt ubrugt indhold. Du kan således ikke fortryde en del af din pakke, ligesom jeg ikke modtager brugte varer retur.

Hvis du fortryder købet af din festbox, og vil benytte dig af fortrydelsesretten, skal du kontakte mig på sales@partyinabox.dk

Herefter skal du pakke din box forsvarligt ind og returnere den til mig på denne adresse:

Party In A Box
Grønnegade 91, 3. tv
8000 Aarhus C

Du skal selv betale fragtomkostninger I forbindelse med returnering.

Hvis du fortryder din køb, vil du blive tilbagebetalt på samme måde som du har betalt for varen. Tilbagebetalingen kan være op til 14 dage undervejs. Jeg gør opmærksom på, at jeg kan tilbageholde tilbagebetalingen indtil jeg har modtaget dokumentation for at du har afsendt boxen.

Reklamation

Du har altid 2 års reklamationsret når du handler hos mig. Det betyder at du kan klage over fejl og mangler ved varen. Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter du har opdaget problemet.
Hvis reklamationen er berettiget, tilbagebetaler jeg dine omkostninger i forbindelse med reklamationen. Det gælder også fragtomkostninger, hvis du har valgt den billigst mulige fragt i forbindelse med returneringen. Du skal kontakte mig på sales@partyinabox.dk inden du returnerer varen til mig på

Party In A Box
Grønnegade 91, 3. tv
8000 Aarhus C

Ansvar

Party In A Box bærer et almindeligt produktansvar i henhold til gældende lovgivning.

Party In A Box’s almindelige erstatningsansvar er begrænset til det beløb svarende til prisen på din box.

Party In A Box er ikke ansvarlig for forsinkelse eller manglende opfyldelse af aftalen, hvis der foreligger Force Majeure.

Klagebehandling

Hvis du ønsker at klage, opfordrer jeg dig til at kontakte mig på sales@partyinabox.dk, for at finde den bedste løsning. Skulle du være uenig i min behandling af klagen, kan du kontakte Center for Klageløsning hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Herefter kan du henvende dig til Forbrugerklagenævnet.